Întrebări pe care și le pun antreprenorii de succces

Întrebări pe care și le pun antreprenorii de succces

Diferența între marketeri este dată de felul cum gândesc lucrurile, iar genul de întrebări care îți trec prin cap din momentul în care te trezești și până te culci sunt decisive pentru traiectoria ta în viață.

Întrebări pe care și le pun antreprenorii de succces

17 întrebări pe care și le pun antreprenorii de succces:

      1. Cum pot face mai mulți bani?

Probabil singura întrebare care diferențiază marketerii și bloggerii care știu ce fac de restul care nu-și iau munca prea în serios. Dacă îți pui această întrebare în fiecare dimineață când te trezești, șansele tale să faci din ce în ce mai mulți bani cresc semnificativ. Trebuie doar să pui acele idei în aplicare.

      2. Cum îmi pot face mai mulți prieteni și parteneri?

Fără ajutorul altor persoane nu ai nicio șansă nici online și nici offline. Încearcă să cunoști cât mai multă lume care să aibă cât mai mare succes în domeniul tău de activitate, nu se știe niciodată cine va fi următorul tău partener.

      3. Unde pierd eu cei mai mulți bani?

Orice site are și cheltuieli și, mai ales la început, plătim în plus pentru servicii pe care le găsim mai ieftin în altă carte, la o calitate mai bună. Întrebă-te tot timpul dacă poți găsi servicii și produse mai ieftine, având grijă să nu alegi un produs mai ieftin și mai prost.

Ce activitate aș putea face care să îmi aducă cei mai mulți bani pe termen scurt, bani pe care-i pot reinvesti în alte activități mai complexe și pe termen lung?

      4. Cum pot face și mai mulți bani?

Faci bani? Perfect. Dacă nu cumva faci milioane de dolari, înseamnă că poți face și mai mulți. E bine să fii puțin lacom și să realizezi că există o grămadă de oportunități în online de care ai putea profita.

      5. Ce softuri și servicii web de ultimă generație m-ar putea ajuta?

Dacă ai răbdare să cauți Internetul, o să găsești softuri și servicii cu care să faci absolut orice. De la trimis de mailuri automate la programe de facturare la unelte SEO ce îți vor face viața mult mai ușoară. Obișnuiește-te ca, în momentul în care ai de făcut o activitate repetitivă ce îți mănâncă mult timp, să găsești modalități de a o face cu ajutorul unui soft.

      6. Cine mă poate ajuta?

Dacă un task nu poate fi rezolvat cu ajutorul unui soft, singura soluție este să găsești o persoană. Orice ai vrea să faci pe Internet, se găsește cineva care te poate ajuta să o faci bine. Și nu trebuie să-i angajezi. Nu. La început e suficient să apelezi la ajutorul freelancerilor care sunt cu sutele de mii pe Internet.

      7. Ce vor vizitatorii mei?

Dacă nu știi ce vor, cu siguranță că nu vor rămâne cu tine mult timp. Trebuie să îți pui această întrebare înainte de a scrie fiecare articol sau de a lansa un produs nou. Sondaje, întrebări și dialog – acestea sunt căile prin care poți afla ce vor.

      8. Ce produs să lansez în continuare?

Nu contează că tocmai ai lansat un produs informațional. Gândește-te la următorul încă din secunda 2… asta dacă vrei un profit serios pe termen lung, și nu doar satisfacția de a fi autor sau blogger.

      9. Ce alte nișe mai sunt acolo?

Doar pentru că faci bani într-o anumită nișă, asta nu înseamnă că sunt altele mai profitabile. Șansele să aterizezi într-una care să monetizeze bine nu sunt neapărat foarte mari. Pe măsură ce avansezi în ea, e bine să fii cu ochii-n patru vizavi de alte oportunități și alte nișe cu potențial foarte bun.

      10. De ce fac asta?

Dacă te trezești că muncești fără chef și fără scop, e bine să îți pui această întrebare. Altfel vei ajunge să dai randament din ce în ce mai mic sau chiar să renunți.

      11. Cum o să reinvestesc banii?

Dacă trăiai cu impresia că toți banii pe care îi faci sunt de cheltuială, te înșeli. Un blog de nișă, asemenea oricărei afaceri, are nevoie de profit reinvestit dacă vrei să crească. De aceea, te rog să-ți rezervi măcar o parte din acesta pentru site-uri și produse noi.

      12. Mă concentrez pe ce este mai important?

De multe ori pierdem prea mult timp făcând task-uri care fie nu ne aduc mai mulți bani, fie sunt complet inutile. Înainte de a face ceva, întreabă-te dacă acela e cel mai bun lucru pe care l-ai putea face. Dacă nu, ai mai multe opțiuni: fie îl reprogramezi pentru atunci când nu ai task-uri cu prioritate ridicată, fie angajezi pe cineva, fie nu-l mai faci deloc.

      13. Oare ce zice lumea despre mine pe Google?

Te provoc să îți cauți produsul, serviciul sau chiar numele pe Google. Cine știe, poate undeva, pe un forum obscur, cineva te critică. Ar fi bine să fii la curent cu asta pentru a-i putea răspunde și pentru a știi cum să-ți îmbunătățești produsele și serviciile.

      14. Pe cine pot aduce în echipa mea?

Sunt foarte mulți oameni talentați, în special în România. În loc să încerci să faci totul singur, ce-ar fi dacă te-ai gândi cum să aduci talente care să te ajute cu site-ul?

      15. Ce alte surse de trafic aș mai putea încerca?

Dacă te bazezi pe Google ca unica ta sursă de trafic, îți sugerez să cauți altele cât mai repede. Google îți poate penaliza site-ul fără notificare prealabilă, iar tu vei rămâne peste noapte fără fluxul de bani cu care te-ai obișnuit.

      16. Cum pot reactiva vechii clienți?

E greu să acumulezi cleinți noi dar, puțini se gândesc la cei pe care îi au deja și care ar fi dispuși să cumpere din nou.

      17. Ce pot face să mă dezvolt mai repede?

Timpul e singura resursă pe care nu o poți recupera, spre deosebire de bani. Așa că are sens să încerci să faci lucrurile mai repede și chiar mai bine decât până acum. Nu fi doar unul din mulțime care dă din gură mai mult decât face, sunt destui astfel de oameni. Pune osul la treabă, muncește inteligent și devino cel mai bun din nișa ta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *